Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Jossefin Roslund - 18 juli 2014 22:57

Jahapp då var ännu en fredag till ända.

Idag har jag vart till skövde och handlat mat å grejer o hämtat de nya migräntabletterna. På nåt konstigt sätt hoppas jag på att jag hinner få ett anfall innan uppföljnigssamtalet bara för att se om de nya tabletterna hjälper samtidigt som jag verkligen hoppas att jag aldrig behöver prova dem! För fyfan för migrän om du inte vet hur de känns att ha migrän så säger jag : grattis hoppas du aldrig behöver bli den erfarenheten rikare för de är ett helvete! Det är alla känslor du någonsin känt alla tankar du någonsin tänkt på en å samma gång bara de att allt far bara omkring i ett enda stort kaos i huvudet så du vet inte vad du tänker de ända du vill är att vara helt stilla i ett mörkt tyst svalt rum där ingen pratar med dig ingen rör dig. Och man försöker focusera på en enda tanke å de e att ligga så still som möjligt o inte tänka på nåt. De käns som att huvudet ska sprängas vilken sekund som hellst! Allt du vill är att de ska ta slut eller om du kanske skulle kunna kräkas så kanske de skulle kännas bättre, de gör de också i några minuter sen börjas de igen fast kanske inte riktigt lika illa, har man tur så försvinner ialla fall känslan av att någon försöker krossa skallen på dig (hur de nu känns egentligen).

Näe nog talat om äkel migrän! Klockan är kvart över elva så en kanske borde gå o lägga sig. Inatt blir det att se på de sista avsnitten av when calls the heart. En serie som hanlar om ung lärarina som kommer till en by där en kolgruva har rasat samman  och gjort de flesta av barnen faderslössa, vill inte säga för mycket om den för om ja börjar berätta så slutar det med att jag berättar allt om den och det vore ju inte roligt om du tänker se den. En mycket bra och rörande serie enligt mig. Hoppas verkligen den kommer att visas på svensk tv så att alla har möjlighet att se den. 

Näe nu blev jag väldigt sugen på att se den så jag säger god natt nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards