Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Jossefin Roslund - 4 juli 2014 15:35


drömde i natt att min mamma skulle fylla år å som present så skulle jag ge henne ett släktträd, så jag släktforskade i drömen men gav upp rätt så fort för ja fick reda på att jag var adobterad :(

de va ju bara en dröm men tänk om de finns nån som har börjat släktforska å på så sätt få reda på att man är de, not so nice!

drömmer är nåt ja gör mycket å knepiga drömar är lite av min grej tydligen. och tyvärr en å annan sann dröm på både gott o ont :( när ja va yngre drömde ja en gång att vi fick ett oförberett prov i fysiken. när det var dags för fysik i skolan följande dag så fick vi mycket riktigt ett prov som ingen visste om...

så bra har jag nog aldrig vart på ett fysik prov varken före eller efter ;)

nepp ja hade kunnat skriva mer nu men de hinner ja inte måste ut med Nicki å sen göra mig i ordning för att åka å gratta en av mina svågrar som fyller år idag.

ha de :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards