Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Jossefin Roslund - 3 juli 2014 16:47

Åså har man skaffat blogg mä nu då

va ska en skriva på den då? Ja kommer att skriva om allt inget å lite till ;)

En kanske ska presentera sig föresten: ja heter jossefin är 24 år stolt matte till Nicki (en mellanpudel hane)

Som är tre år och självklart så är han min lille bebis ♥

Jag har ett stort intresse för sport o då framförallt speedway

ett annat stort intresse är film o musik.

Ja har en handledsskada sedan 2008 (en incident i trafiken) som gör att ja inte kan göra allt ja vill om ja inte biter ihop å tänker NO PAIN NO GAIN! nu efter sex års kämpande med läkare så har ja äntligen hittat rätt läkare :) ja har för två månadersen gjort en titthålsoperation o man kunnde konstatera att det är ett flertal ligament skador och i september kommer beslut om större operation att fattas.  2003 ramlade ja av min dåvarande häst o gjorde illa rygg o nacke som gör sig påmind titt som tätt har bärjat hos sjukgymnast för de nu igen i hopp om att de ska bli bättre o eventuellt minska min huvudvärk. 

Men no pain no gain :) nu ska ja och Nicki gå ut o gå så får ja skriva mer imorgon. Ha de gött hej.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards